トホカミエヒタメ

神話 神道 天照大神 伊勢神宮 多次元、そして宇宙人

KIN22


私は 伝えるために 脈動させる

呼吸を 実感しながら

意志という 太陽の音とともに

私は スピリットの入力を 確信する

私は 果てしなさの力に 導かれる

私は 銀河の活性化の正門 私に入りなさい

I pulse in order to communicate

Realizing breath

I seal the input of spirit

With the solar tone of intention

I am guided by the power of endlessness

I am galactic activation portal enter me